هستیهستی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

هستی پرنسس مامانی و بابایی

خصوصیات اخلاقی هستی جون

1392/8/11 21:14
نویسنده : مونا و ایمان
124 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

الان همیشه توفامیل می گن هستی رفتارش شبیه کی هستش ...؟من می گم شبیه

بچه گی های باباشه و باباش می گه نه، به شمارفته.و هیچ کس قبول نمی کنه... .

حالا من می خوام بگم دخترم چه طوری هستش که وقتی بزرگ شدوواسه خودش

زندگی تشکیل داد،تقصیروگردن این و اون نندازن.

- هستی جون شمافوق العاده تنبل هستی ، جوری که اگرکنترل تلویزیون کنارت باشه وبگن

کنترل روبده می گی نمی تونی وخسته هستی... .

- عاشق ارایش کردنی.طوری که واسه خودت چندتا رژلب داری... .

- بااینکه خودت همیشه بهترین هاروداری مثه کیف ، کفش ، دمپایی ، اسباب بازی و... 

اماوقتی دست یکی چیزی می بینی بایداونوبهت بدن که این رفتارتو اصلادوست ندارم... .

- زمانی که بهت می گم یه کاری روانجام نده توی روی ادم نگاه می کنی

وبیشترانجامش میدی ... .

- اززمانی هم که یادم میادیه لحظه شمارواروم ندیدم همیشه درحال

گریه کردن ونق زدن  بودی... .

- گاهی وقتام که مثه بچه لوساصحبت می کنی که من اصلاخوشم نمی یاد... .

- تازگی هم که میری ولباسات وازتوکمدت درمیاری وبه زورمی گی تنت کنم... .

- وقتی می بینی درگیر کاری هستم میای ومانع انجام شدن اون کارمی شی ... .

- عاشق ریختن وپاشیدنی ، جوری که اگه بهت چیزی نگم خونه روباخاک

یکسان می کنی .

- بسیاربسیار لجبازهستی ، جوری که بوده 45 دقیقه رویه نفس گریه کردی تابه چیزی که

خواستی رسیدی... . 

- زمانی که داریم باتلفن حرف می زنیم میای و رواعصاب ادم راه میری ... .

-یه سره هم سرکمدمامانی ولباس ودامن وکفشای منومی پوشی ومنم همیشه

درحال جمع کردن وسایلم هستم.راستش تمام انرژیم صرف شمامیشه ... .

ازپلیس خیلی می ترسی ومن وبابا تونستیم بااین ترفندکمی کنترلت کنیم.که

کاردرستی نیست.ولی چاره ای هم نداریم.

البته بهت حق می دم که تنها هستی ودنبال یه هم بازی می گردی .                       

 درنهایت همه اینها من وبابایی سعی کردیم توکمبودی نداشته باشی

وهمیشه خوشحال باشی .

شایدم علت تمامی این رفتارهاهمینه که ماخیلی بهت توجه می کنیم

وهرچی می خوای ودراختیارت می زاریم.

دخترم بااینکه خیلی رفتارهای نادرستی داری ولی من همیشه دوست دارم

و بهت افتخارمی کنم.

خداروشاکرم که توروبه ماداده.به امیدروزی که بزرگ بشی واین

رفتارهات روهم فراموش کنی .       

 

عاشق پاستیل و نوشابه. وبهترین جایزه که من شماروهمیشه به بهانه اش دستشویی

می برم یازمانی که کارخوبی انجام میدی ،بهت میدم ادامس هستش.

به ببخشید می گی بخشید ، به یخچال می گی یشخال ،به فقط می گی خوت ....      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)