هستیهستی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

هستی پرنسس مامانی و بابایی

دخترم حموم رفته ... .

1392/8/13 22:12
نویسنده : مونا و ایمان
327 بازدید
اشتراک گذاری

                      

هستی من ... 

شماحموم رفتن وخیلی دوس داری البته تاوقتی که هنوز سرتون ونشستم.داشتم

اب وانت رو عوض می کردم وشماهم خوشحال واسه خودت بازی می کردی

که یه لحظه غفلت باعث شد باسربخوری زمین.

خیلی ترسیده بودم.بلندت کردم ومحکم توبغلم فشارت دادم تابالاخره اروم شدی

وبعدش خودت گفتی که مخت داغون شده... خداخیلی بهمون رحم کرد.

اخه دخترگلم چرااینقدرفضولی می کنی... .؟؟؟؟

خدایا ممنونم که مراقب فرشته کوچولوی من هستی ... .     

                                             

اینم بعدازحموم که دخترم داره خمیربازی می کنه ... .    

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)